ŞekerBank Eko Kredi Nedir?


Tüm restorasyon, yalıtım tadilatları için, Şekerbank Eko Kredi ile 12 aya varan faizsiz ya da 48 aya varan taksikt fırsatlarından yararlanabilirsiniz.


Aparman sakinlerine sunulan bu kredi şekli, duvar ve çatı yalıtımı ihtiyaçlarınız için yararlanabileceğiniz Şekerbank Eko Kredi yalıtım paketi ile uygun şartlarda finans desteğine ek olarak;

      
IZODER teknik yardım ( alınan fiyat teklifinin piyasa değerine uygun olup olmaması) desteği de vermektedir.


Şekerbank Eko Kredi Yalıtım paketinden faydalanacak müşteriler SBN Sigortacılıktan 5000 TL ferdi kaza sigortası kazanmaktadır. Ayrıca CEKÜL tarafından her kredi için bir fidan dikilecektir.

Şekerbank Eko Kredi başvurusu için gereken evraklar:

Bireysel müşteri başvuru evrakları;

  • Retim Restorasyon kaşe ve imzası olan teklif belgesi, satış sözleşmesi, apartman yönetiminden alınacak resmi belge,
  • Kimlik fotokopisi
  • Bir önceki aya ait ödenen fatura (Türk Telekom, İgdaş vs.
  • Ücret Bordrosu
  • Ek geliri veya başka bir mal varlığı olan müşteriler için bunları niteleyecek belgeler (tapu fotokopisi, araç ruhsatı, kira kontratı vb.)




    Apartman Yönetimi  başvuru belgeleri :
  • Kat malikleri kararı
  • Apartman yönetim olanı
  • 1 yıllık kat malikleri karar fotokopileri
  • Temlik evrağı
  • Apartman ortak giderleri için son ay içinde yapılan elektrik su vb. fatura fotokopisi
  • Apartman sınırları içinde bulunan bağımsız bir bölümün kat mülkiyetli tapu fotokopisi
  • Kat malikleri listesi
  • Kat maliklerinin son yıla ait aidat ödeme düzenlerini belirten belge(apartman işletme defteri/banka ekstresi)

Restorasyon için anlaşılan şirketin firma bilgileri ve krediye konu olan giderin fiyat teklifi.




Yorumlar