Odeabank'tan Öğrencilere Eğitim Kredisi Fırsatı

Odeabank, eğitim harcamalarını karşılamada zorlanan kişi ve aileler için uygun faiz oranları ile 60 aya kadar vade seçeneklerinden kredi kullanılmasını sağlamaktadır. %1,55’ten başlayan kredi faiz oranları ile düzenlenmiş kredi paketine, kişiler kolaylıkla başvuruda bulunabilecektir. Ancak, kişilerin Odeabank şubelerinden yapacakları kredi başvurularında, eğitim harcamalarına dair ihtiyaçları olan tutarı, resmi belge ile kuruma ibraz etmelidir. Odeabank eğitim kredisi için bu şartı tamamlayan kişiler, belgede yazılı olan tutar kadar başvuru yapabilecektir.

Odeabank Eğitim Kredisi Örnek Hesaplama

Odeabank eğitim kredisi için belirttiğimiz gibi %1,55’ten başlayan faiz oranları ile kredi kullanımı mümkündür. Buna göre 20 bin TL ve 60 ay vade için yapacağımız örnek hesaplama şu şekilde olacaktır.
  • Kredi Tutarı: 20.000 TL
  • Kredi Vade Süresi: 60 Ay
  • Kredi Faiz Oranı: %1,55
  • Aylık Kredi Taksit Tutarı: 556 TL
  • Kredi Tahsis Ücreti: 105 TL

Odeabank Eğitim Kredisini Kimler Nasıl Alır?

Yukarıdaki şartları uygun bulan ve eğitim harcamalarını kolay bir şekilde karşılamak isteyen kişiler, Odeabank şubelerine giderek başvuruda bulunabilirler. Ancak, başta da belirttiğimiz gibi, harcama miktarının ne kadar ve hangi kuruma yapılacağının belgelendirilmesi gerekmektedir. Bu belgeyi de eğitim alınan kurumdan kolay bir şekilde alabilirsiniz.

Bundan dolayı, banka şubesine gitmeden önce eğitim kurumlarına giderek bu belgeyi almanız gerekmektedir. Eğer kişiler vakit kaybetmek istemiyorsa, 48 aya kadar vadeli Odeabank ihtiyaç kredilerine de başvurabilir.

Etiketler: eğitim kredisi veren bankalar, odeabank eğitim kredisi.

Yorumlar